Palvelukseen halutaan

Seurakuntaa verrataan Raamatussa ihmiskehoon, joka koostuu monista jäsenistä. Kullakin jäsenellä on oma erityinen tehtävänsä. Jos jokin jäsen puuttuu, myös kehon toiminta on puutteellista. Kristittyjä, jotka ovat saaneet uuden elämän ja lähteneet seuraamaan Jeesusta, kehotetaan antamaan elämänsä Hänen palvelemiseensa järjellisellä tavalla.

Jumala on varustanut jokaisen lahjoillaan palvelua varten. Lisäksi Hän voi antaa lisää armolahjoja palvelemista varten. Kun saamme käyttää lahjojamme Jumalan ja ihmisten palvelemiseen, tuottaa se meille iloa ja tyydytystä. Palveleminen on Jumalan suunnittelema tapa johtaa seuraajansa hengelliseen kasvuun. Ja mikä parasta: Silloin voit tuottaa kunniaa Jumalalle ja kiitosta Hänen nimelleen!

Room. 12

Jos haluat keskustella mistä tahansa palvelusta seurakunnassamme, voit ottaa yhteyttä pastoriimme Marko Selkomaahan, ks. yhteystiedot - sivu.